Om mig

Velkommen til min blog, hvor jeg vil bringe relevante emner, egne tanker og reflektioner omkring emner der gør indtryk på mig, gode oplevelser, ideer og indlæg som jeg gribes af og som optager mig.

mandag den 5. april 2010

Forår og sommertid

Der sker et og andet i mig når dagene bliver længere og lysere. Når vintergækker, erantisser, krokus, de første spæde anemoner spirer, pil og hyldebær træer viser tydelig tegn på, at nu er foråret på vej, ja faktiske godt i gang.

Lørdag i Påsken var helt fantastisk med sol og ikke så kold en vind endda. Det var helt vildt dejligt. Det var her jeg fik årets første hjemlavede vaffel med iskugler, skum og syltetøj, lige som alle de andre der også synes at nu er det ved at være på tide med den første is. Have folkene i sommerhus områderne havde travlt og mange steder duftede der fantastisk af røgen fra brændeovnenes skorstene. Det er så specielt med årets mange første rigtige forårsdage - det er som om man kan klare alverdens udfordringer, det er lidt lettere at stå ud af sengen og komme igang. Håbet er der, livet venter det er bare at kaste sig ud i alle de mange muligheder.

Jeg vil håbe af hele mit hjerte, at du der kæmper og måske har svært ved at se lyset og foråret, alligevel kommer ud og får lidt næring af solens livgivende energi, den er også til dig og du fortjener den fordi du er den du er.
De største forårs hilsner herfra Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar