Om mig

Velkommen til min blog, hvor jeg vil bringe relevante emner, egne tanker og reflektioner omkring emner der gør indtryk på mig, gode oplevelser, ideer og indlæg som jeg gribes af og som optager mig.

fredag den 18. december 2009

Reception på bogen "Lige om lidt..."

Hej
Fredag d. 11 december blev der holdt reception på min bog "Lige om lidt..." Det var en fantastisk dag med mere end 100 deltagene, som alle bidrog med at gøre dagen helt unik. helt overvældende var det at se alle de blomster og gaver der kom - tusind tak for det.

De to timer ,som blev til 3 gik forrygende hurtig, der var en god stemning og "Varmt" Da Poul Nyrup desværre var forhindret i at deltage havde han sendt en dejlig tillykke videohilsen som blev vist frem. Lige nu arbejder jeg på at få den lagt ud på min hjemmeside. jeg er dog ikke et It geni, så det volder lige lidt teksniske problemer, som jeg håber at få løst sammen med en der ved noget om det. Så følg med på www.ligeomlidt.dk så skulle videoen gerne kunne ses inden årets udgang under medier. Har du selv købt bogen er du selvfølgelig velkommen til at skrive i gæste bogen på hjemmesiden eller her på bloggen om hvad du synes om den :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar